جدیدترین اخبار از گلکسی بعدی:نام Galaxy s III تایید شد

وبلاگ sammobile اخبار جدیدی را از تلفن بعدی سامسونگ منتشر کرده است. به گفته ی این وبلاگ نام Galaxy s III توسط سامسونگ تایید شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد نشان میدهد که سامسونگ نمیخواهد مانند اپل هوادارانش را ناامید کند. همچنین این وبلاگ اخباری از سخت افزار این هوشمند سامسونگ به همراه تصویری فتوشاپی از آن منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید...







به نظر میرسد که دیگر به جز ظاهر این تلفن هوشمند سخت افزار های پیش بینی شده برای آن تاکنون درست بوده باشد. سام موبایل اعلام کرده است که گلکسی اس 3 سامسونگ دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی SUPERAMOLED و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و به همراه دوربین جلو خواهد بود. همچنین پیش از این پردازنده ی این تلفن نیز مشخص شده بود که به نقل از سام موبایل یک پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت 1.5 گیگاهرتزی خواهد بود. در مورد پردازنده ی این تلفن در اینجا بیشتر بخوانید.
برخی از این مشخصات ارائه شده از GT-I9300 سامسونگ با مشخصات پیشین تفاوت دارد مثلا پیش از این گفته شده بود پردازنده ی این تلفن 1.4 گیگاهرتزی خواهد بود همچنین بلوتوث 4 و آندروید 4 به همراه دوربین با کیفیت 1080P نیز از سخت افزارهای احتمالی است که مطمئنا" تغییر چندانی نخواهد کرد. در تصویر بالا که توسط این وبلاگ منتشر شده مشخصات بیشتری دیده میشود.
همچنین تصویری فتوشاپی نیز از طرح احتمالی این گوشی منتشر شده که به احتمال زیاد نمیتواند طرح اصلی این گوشی باشد و همانند طرح های آیفونی طرح هایی است برای دست گرمی طراحان مبتدی!



به هرحال احتمال میرود در تاریخ 14 اردیبهشت سامسونگ از این تلفن جنجالی خود رونمایی کند.
با ما با خبر هایی دیگر از این تلفن همراه باشید.
همچنین نظر خود را درمورد این مشخصات و مشخصات احتمالی گلکسی بعدی برای ما ارسال کنید. آیا این هوشمند آندرویدی همه را غافلگیر میکند؟ و آیا این تلفن دیگر فقط یک تلفن همراه برای ایجاد ارتباط است یا کامپیوتری پیشرفته در جیب شما؟!


منابع:
Cnet
sammobile

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 

Most Reading