بررسی سامسونگ Galaxy s III



Samsung Galaxy S IIIاین مطلب به بررسی قابلیت های عضو جدید خانواده ی سامسونگ میپردازد. در این مطلب همچنین خواهید خواند در مورد رقبای سرسخت این محصول همچنین ارزیابی ارزش خرید و بحث هایی از نگاه دیگر به این کهکشانی در ادامه با ما همراه باشید...















پردازنده ی 4هسته ای و بهبود کنترل صدا از بزرگترین برگ های برنده ی گل سرسبد سامسونگ در امسال است.
شاید از همین الان بتوانید در مورد کهکشان بعدی سری اس هم حدس بزنید که درست باشد! اما فعلا این گلکسی با نام رسمی Galaxy s III است که اولین نمونه ی آن در پایخت انگلیس رونمایی شد.


رقبای اصلی:


HTC One X - white
HTC One X
Motorola Droid Razr Maxx
Motorola Droid Razr 






  
Apple iPhone 4S
Apple iPhone 4s
Nokia Lumia 900
Nokia Lumia 900 







مشخصات کلی این محصول صفحه نمایش 4.8 اینچی از نوع HD Super AMOLED است با رزولیشن 720p به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 2100 میلی آمپر قابل جابه جایی و پردازنده ی 4هسته ای Exynos processor. به همراه سیستم عامل آندروید 4 ساندویچ بستنی (Android 4.0 Ice Cream Sandwich) و عرضه در دو رنگ سفید و آبی.
نسخه ی رونمایی شده از این محصول در روز پنجشنبه مدل جهانی آن بود در حالی که نسخه ی LTE آن نیز فقط برای آمریکا طی تابستان جاری عرضه میشود. حرف هایی در مورد تفاوت برخی قطعات سخت افزاری این گوشی سامسونگ در مدل های مختلف آن است.


Samsung Galaxy S IIIصفحه نمایش 4.8 اینچی 720p بزرگ به نظر میرسد. اما رنگ ها با وضوع و جذاب و درخشان اند و فونت ها بسیار بزرگ دیده میشود. سامسونگ مایل بود اعلام کند که در اوایل به بررسی دو نوع  RGB matrix (سه پیکسل فرعی در هر پیکسل) و یا PenTile (دو پیکسل فرعی در هر پیکسل) پرداخته است ولی به نظر میرسد که این صفحه نمایش همان صفحه نمایش Galaxy Note است در ابعاد و قاب کوچکتر. صفحه نمایش بزرگ این تلفن آنرا بسیار بزرگ تر و ضمخت تر از s II کرده است اما همچنان خوش دست است و تا حدی به شما احساس راحتی میدهد با اینحال کمی سنگین تر از HTC One X است اما از آن نازک تر می باشد.
باتری 2100 میلی آمپری قابل حمل هنوز در عملکرد خود را نشان نداده است. این تلفن در ظرفیت های 16، 32 و 64 گیگی عرضه میشود با این حال درگاه micro SD تا 64 گیگ نیز فراهم آمده است. کهکشان سوم از سری اس 1 گیگ رم نیز برای برنامه های کاربردی و بازی های درحال اجرا در نظر گرفته است.

د.ربین 8 مگاپیکسلی قابلیت های جدیدی را پشتیبانی میکند. سامسونگ برخی از قابلیت های یادگرفته اش درمورد Galaxy Nexus را در S III بکار برده است مانند سرعت شاتر 0. همچنین برخی قابلیت های HTC One X مانند حالت ورزشی دوربین که تعدادی عکس متعدد گرفته که شما میتوانید پس از آن یکی را برگزینید. با اینحال حالت های خودکار برای بهترین عکسبرداری و تشخیص لبخند و چهره نیز در عکسبرداری به شما کمک میکند. همچنین شما میتوانید در حال ضبط ویدیو به عکسبرداری بپردازید. همچنین قابلیت تشخیص چهره ی خوبی نیز در این دوربین یافت میشود. دوربین جلو با 2 مگاپیکسل نیز قابلیت تشخیص چهره و فیلمرداری 720p را دارد. سامسونگ به رابط کاربری  TouchWiz اش قابلیت های نیشگون گرفت زیاد و جالبی را افزوده است. همچنین قابلیت Pop up Play به شما اجازه میدهد در حین کار با تلفن مانند وبگردی یا ارسال پیام و یا هر کار دیگری به تماشای ویدیو دلخواه نیز بپردازید. همچنین قابلیت Android Beam (بر پایه سیستم NFC) که اکنون با نام S Beam شناخته میشود به شما اجازه ی ارسال فایل های بزرگ را با WiFi با سرعتی معادل 300 مگاهرتز میدهد.


Samsung Galaxy S IIIقابلیت های جالبی مانند S Voice به شما اجازه ی سخن گفتن با تلفنتان را میدهد در این مورد "s voice سامسونگ در مقابلی siri اپل + بررسی قابلیت های Galaxy s III" را بخوانید.
اعلام شده بود برای فضای ابری سامسونگ سیستمی را معرفی کند که بعدا" اعلام شد فضایی 50 گیگی در دراپ باکس پس از فعالسازی اس سه به شما تعلق میگیرد البته این ها مطمئنا" به مقابله با ios وسیستم کلودی اش نخواهد رسید. باید در این مورد شاهد تغییراتی توسط گوگل و آندروید باشیم.
Galaxy s III ناامیدی های زیادی را همراه آورد همچنین حرکتی به سمت عقب یا حداقل ساکن برای سامسونگ بود خصوصا" در طراحی الان زمانی است که سامسونگ از اپل پیشی گرفته است (حداقل در میزان فروش) و کمی به خود متکی تر شده است و طراحی های متفاوت از اپل و آیفون میزند (در اس جدید مشهود است) اما همچنان با ترس. کلید خانه ی سنتی به همراه دو کلید لمسی برای بازگشت و منو مانند قبل در حالیکه سامسونگ باید جسورانه عمل کند و دست به ساخت کلید های نرم افزاری بزند اگر شما با یک دست تلفنتان را بگیرید (که البته کار کمی مشکلی است !) به سختی انگشتتان به دکمه ی بازگشت میرسد. انتظار ما نرم افزاری کردن و یا تغییراتی در مورد دکمه ی خانه در این تلفن بود.



Samsung Galaxy S IIIسامسونگ Galaxy s III پلاستیکی اما قدرتمند
استفاده از جنس پلاستیک برای قاب گوشی نیز زیاد جالب نیست حتی باوجود فراهم آوردن تلفنی سبک شاید جنس پلی کربنات One X بهتر از این باشد. با این حال قابل قبول است اما کافی نیست. آیفون 4s هنوز جز رقبا به حساب می آید در حالیکه بسیاری منتظر آیفون بعدی نیز هستند.
با همه ی این صحبت ها این تلفن پلاستیکی سامسونگ یکی از انتخاب های امسال در کنار One X است. شاید الان باید کمی در مورد خریدتان بیشتر فکر و تحقیق کنید. سامسونگ Galaxy s III پلاستیکی اما قدرتمند





منبع: Cnet

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 

Most Reading