آیا اپل مک بوک پرو 17 اینچی را دیگر تولید نخواهد کرد؟


اگر شما هم جز طراحان و مهندسینی هستید که از مک بوک برای کارهایتان استفاده میکنید مطمئنا" این خبر برای شما جالب نخواد بود چراکه بهترین سایز صفحه نمایش برای طراحی در بین لپ تاپ ها 17 اینچ است. اما به نظر می آید که اپل قصد دارد دیگر این سایز را تولید نکند. همچنین خبر ها حاکی از آن است که موجودی مک بوک ها در برخی فروشگاه های اپل تمام شده و این تنها زمانی پیش می آید که اپل قصد پایان تولید محصول قبلی و عرضه ی محصول جدیدی را داشته باشد پس باید منتظر مک بوک های جدید نیز باشیم. در ادامه بیشتر در این مورد خواهید خواند...






البته هنوز کاملا مشخص نیست که آیا این خبر اتفاق خواهد افتاد یا خیر و احتمال بسیار کمی نیز مبنی بر حذف سایز 17 اینچی وجود دارد چون اغلب کاربران مک بوک را طراحان تشکیل میدهند و این مسئله میتواند بسیار آزار دهنده باشد.

به نظر میرسد که مک بوک ها دارای صفحه نمایش بسیار عالی و شاید رتینا را خواهند داشت همچنین پردازنده ی چهار هسته ای از نسل Ivy Bridge اینتل.

مدتهاست که حتی مدل 17 اینچی مک بوک در سایت اپل نیز به فروش نمیرسد و این شاید به معنی حذف کامل این اندازه باشد. و شاید اپل به 15 و 13 اینچی بسنده کند و یا اینکه با عرضه ی مک بوک های جدید باید منتظر اندازه ی جدید صفحه نمایش هم باشیم و شاید اپل میخواهد سایز جدیدی راجایگزین 17 اینچی هایش بکند.

نظر شما در این مورد چیست؟ اگر از مک بوک استفاده میکنید از چه اندازه ی آن است؟ و آیا با حذف 17 اینچی آن موافق هستید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.

منبع:Cnet

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 

Most Reading