گوگل درایو از هم اکنون در دسترس است

Access everywhere


سرویس گوگل درایو یک سرویس هارد کلود است که در واقع مانند یک هارد بر روی سرور های اینترنت می ماند. همانند سرویس های کلود آی کلود اپل و یا گوگل داکز. اما این سرویس یک فضای رایگان به شما میدهد و شما میتوانید تمامی اطلاعات خصوصیتان را در آن ذخیره نمایید و در هرجا به آنها به راحتی دسترسی داشته باشید. این سرویس هم اکنون معرفی شده است در ادامه در این باره بیشتر بخوانید...








View multiple types of files                                         Access everywhere

Search for Mount Fuji

توسط این سرویس کلودی گوگل که انقلابی در این زمینه به حساب می آید شما میتوانید هرچیزی را بر روی اکانت خود از جمله پرونده، عکس ، فیلم ، اپلیکیشن و... را نگهداری وحتی اشتراک گذاری کنید.
مطمئنا" اینکه این سرویس توسط گوگل معرفی شده است میتواند بسیار جذاب باشد چراکه شما میتوانید از قابلیت هایی چون جستجوی قدرتمند میان فایل هایتان ، جی میل،گوگل داکز و گوگل پلاس نیز استفاده کنید. این سرویس از نمایش فایلهای قدرتمندی نیز برخوردار است.

5 GB Free storage


گوگل در ابتدا فضای 5 گیگابایتی رایگانی را به شما میدهد که میتوانید برای فضای بیشتر از گوگل فضا خریداری نمایید.
فضا های رایگان گوگل به این شرح است:
5 گیگ برای درایو             10 گیگ برای جیمیل           1 گیگ برای پیکاسا
شما میتوانید فضای خود را تا 16 ترابایت ارتقا داده که هزینه ی 16 ترابایتی آن 799.99 دلار ماهیانه است.
برای مشاهده ی قیمت ها به این آدرس سر بزنید.




Share file with Jimعرضه ی این سرویس شاید کمک بسیاری به سیستم عامل کروم گوگل نیز بکند و در واقع یکی از مهمترین دلایل عرضه ی این سرویس در این زمان نیز شاید همین مسئله باشد.

شما میتوانید از فایلهایتان بک آپ تهیه کنید آنهارا به اشتراک بگذارید و یا تا سی روز تغییرات ایجاد شده بر روی فایلهایتان را به عقب برگردانید!
Store your files in a safe placeاین سرویس شگفت انگیز گوگل که قابلیت های بی نظیری ارائه میدهد از هر نظر میتواند شما را از سیستم های متداول مانند هارد های جامد و سخت افزار های پیچیده بی نیاز و البته به شدت شما را به اینترنت وابسته کند. مطمئنا" این حرکت پس از سیستم عامل کروم هدف گوگل را برای بدست آوردن کامل امپراطوری اینترنت کامل میکند.


این سوال اکنون پیش می آید که گوگل درایو تا چه حد امنیت دارد و تا چه حد شما میتوانید به آن اطمینان کرده و فایلهای شخصی و مهمتان را در آن بارگذاری کنید. البته تا حدی میتوان به سوال با اعتماد به گوگل و البته عملکرد سرویس های قبلیش چون گوگل داکز ، گوگل پلاس و جیمیل در این زمینه اعتماد کرد.
البته این سرویس هنوز به طور کامل عرضه نشده است و شاید شما هنوز نتوانید از آن استفاده کنید و باید صبر کنید تا عرضه ی رسمی آن.




نظرات خود را درباره ی این سرویس بی نظیر گوگل برای ما بنویسید.
drive.google.com



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 

Most Reading