بعد از آن همه شمارش معکوس و تبلیغات سامسونگ ویدیویی را منتشر کرد که در آن جز دسته ای گوسفند چیز دیگری قابل مشاهده نبود. در ادامه در مورد این حرکت سامسونک بیشتر بخوانید همچنین این ویدیو را نیز ببینید...
پس از نمایش دسته ی گوسفند پیام سامسونگ به بینندگان این است "متفاوت باش" که خیلی شبیه به شعار کمپانی اپل "متفاوت فکر کن" است.
اما آیا سامسونگ قصد مسخره کردن بینندگان را داشته است؟ مطمئنا" خیر و این یک شگرد تبلیغاتی است که شاید سامسونگ میخواست ببیند آیا همه برای معرفی محصول بعدیش لحظه شماری میکنند یا خیر که فکر کنم سامسونگ موفق شد مخطبان و اخبار امروز تکنولوژی را به سمت خود سوق دهد.
نظر شما در رابطه با این حرکت سامسونگ و البته گلکسی بعدی چیست؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر