بالاخره skype برای ویندوز فون 7.5

خبر خرید اسکایپ توسط مایکروسافت جز اخبار مهم بازار بورس سیلکون ولی ها شده بود و همانند خبر خرید موتورولا توسط گوگل با آن رقم نجومی و جالبتر آنکه هنوز برترین تولیدکننده ی آندرویدی سامسونگ است و گوگل نیز پروژه های گوشی خود را از جمله Nexus به سامسونگ واگذار کرد ، جالب و عجیب بود تا اینکه بالاخره اسکایپ برای ویندوز فون 7.5 منتشر شد در ادامه با ما همراه باشید...




ورژن 1.0 اسکایپ برای ویندوز فون 7.5 اکنون مهیاست و شما میتوانید آنرا از مارکت مایکروسافت دریافت نمایید این نسخه بر روی ویندوز فون 7.5 قابل اجراست. پشتیبانی خوب از wifi  و 3g شاید جز مزایای این نسخه نسبت به نسخه ی بتای آن محسوب شود.
اسکایپ یک نرم افزار چت تصویری است که شاید بهتر است بگوییم جز برترین نرم افزار های چت تصویری است که مایکروسافت با خرید آن نشان داد که شاید بخواهد در آینده بر روی شبکه های اجتماعی نیز تمرکز کند البته شاید هم اهداف مایکروسافت فراتر از این ها باشد به هر حال باید دید جز انتشار نسخه ی ویندوز فون اسکایپ آیا مایکروسافت هدف دیگری نیز از خرید خود داشته است یا خیر؟
پیش از این اسکایپ نسخه ی آندرویدی و ios نیز داشته است و مایکروسافت خبر از نسخه ی جدیدی نیز برای ویندوز فون 8 داده است.
آیا شما تا به حال از اسکایپ استفاده نموده اید؟ کدام نسخه ی آنرا ترجیح میدهید ؟ آندرویدی،ios ویا ویندوز فون؟ نظرات خود را برای ما بنویسید.


منبع:cnet

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 

Most Reading