محافظ صفحه لو رفته از Galaxy s III

سامسونگ در مورد تبلیغ و بازاریابی برای گلکسی خود بسیار خوب عمل کرد به طوریکه همه ی خبرگزاری ها طی این چند هفته هر روز حداقل یک خبر مربوط به تلفن بعدی سامسونگ را ارائه میدادند و دائما" یک تصویر یا اطلاعاتی از تلفن بعدی سامسونگ ارائه میشد. این بار نیز یک تصویر از تلفنی لو رفته که احتمال میرود گلکسی بعدی سامسونگ باشد همچنین یک محافظ صفحه نمایش که شاهدی بر اندازه ی گلکسی بعدی خواهد بود. در ادامه این تصاویر را ببینید...













4.3 اینچ؟ به نظر شما بزرگ است؟ اما به نظر سامسونگ این اندازه هنوز هم برای تلفن هوشمند کوچک است تصاویر لو رفته از محافظ صفحه ای که احتمال میرود متعلق به گلکسی بعدی باشد این را میگوید! به نظر میرود اندازه ی 4.8 اینچ برای گلکسی بعدی تایید شده است. شاید سامسونگ اندازه ی تلفن هایش را به Galaxy Note و شاید تبلت هایش نزدیکتر کند!




تصاویر زیر نیز تلفنی را نشان میدهد که به نقل از سایت SamMobile متعلق به Galaxy s III است همچنین اطلاعاتی از فریمور این تلفن به بیرون درز کرده است که به شرح زیر است:
I9300UBLD8
Model: GT-I9300
UB = Brazil
L = 2012
D = April
8 = FW Version



                                                                                 


پیشتر نیز این سایت اخباری از قبیل پردازنده و تصاویر احتمالی منتشر کرده بود. این اخبار و دیگر خبر های مربوط به Galaxy S III را در اینجا بخوانید.


نظر شما راجع به این شایعات چیست؟ با ما همراه باشید با پوشش زنده مراسم سامسونگ در لندن در ساعت 10:30 روز پنجشنبه.




منبع:SamMobile

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 

Most Reading